Eten

Eergisteren naar het etentje van de karateklas geweest. Iedereen had iets meegenomen en ze hadden speciaal voor James alles vegatatisch gemaakt.

Ze hadden redelijk normale dingen allemaal, dus prima te eten. Ik kan me niet herrinderen ooit pompoen gegeten te hebben. Normaal is pompoen heel duur maar het is nu pompoenen tijd, dus zijn heel goedkoop. Ik vond pompoen echt lekker.

Het pompoen gerecht was trouwens van de kendo leraares, dat is een vriendin van de karateleraar en zijn vrouw en nog een leerling en zij was dus ook uigenodigd.

We hadden eigenlijk acts voor moeten bereiden, maar dat was mij even ontgaan. James heeft toen een stuk op de piano gespeeld en Yukari erbij gezongen. Een wat jongere vrouw was pianoleerares en heeft werkelijk een prachtig stuk gespeeld. De karateleeraar ging vuurmaken als act en daarna proberden wij het met ons allen ook. Ik had dus niets een heb een taekwondo loopje laten zien. Verder werd er ook veel en vaak zeer goed gezongen. Ook een keer een oud Japans lied. Iedereeen van, laten we zeggen, 35 jaar en ouder kon het lied uit volle borst meezingen en de jongeren hadden werkelijk geen idee welk lied het was.

Maar ik was dus mijn favoriete acht, de viking, vergeten te doen!

Ze waren ook allemaal weer heel aardig. Het voelde een beetje alsof ik de koningin was. Ze vroegen of ik in het midden van de tafel wilde gaan zitten, want dan kon iedereen met mij praten. Dat soort dingen.

Over twee dagen zet ik er foto's van op de site.

Morgen ga ik naar Hiroshima. Dan moet ik zegmaar om 5 uur opstaan dus ik ga nu maar slapen.

Bedankt voor alle reacties!

Oh, en onder 'video's ' boven in het menu staat een video van James in Daito

Reacties

Reacties

Alida

Jeetje, wat word jij daar heerlijk verwend.
Leuke video van James.

Ricks

Het blijft leuk en spannend! Bijzonder, dat je zo opgenomen wordt in hun gemeenschap.Ben benieuwd wat je van Hiroshima vindt. Heb net Snitsel en keuzersmoreln (of zo iets) op, zit nl vlak bij Wenen. Vandaag ruim 1000km gedaan.

Annabel

Eten, dat is toch 1 van de belangrijkste dingen in je leven nina.. En zag ik daarnet zo'n innie minnie bakje op de foto.. Dat kan toch niet:O!
Maar erg leuk dat ze allemaal zo geintresseerd zijn en met je willen praten enz, lijkt me gezellig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!